onsdag 2 mars 2011

SURFAR

Kan inte sova, så jag sitter med datorn istället och surfar. Brukar oftast bli att jag låtsas handla kläder till mig själv. Men nu satt jag och tittade på kläder till Abbe. Inte för att han behöver ett ända plagg till efter Kalles NY-resa, men det är så svårt att låta bli när allting är så fruktansvärt sött. Speciellt pyjamaser. Det är något visst med pyjamas. Kanske för att man inte själv myser omkring i dem längre. eller för att trollungarna är så obeskrivligt söta när de sover och på morgonen, ny vakna och busiga. Jag vet inte...Men dessa tre får gärna plats i byrån, speciellt den sista med sköldpaddorna.

Alla är från lindex.

Sedan råkade jag "springa på" dessa byxor från PoP. Och de fullkomligt skriker Abbe (läs mig själv, eftersom inte Abbe har utvecklat en egen stil än..) Dessa får det nog bli!

Men då undrar jag vad ni tycker om dessa? Är de för tjejiga?? Eller? Kan iofs inte komma på när äpplen blev feminint, men ändå. Vad tycker ni?
Dessa byxor är också från Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar