lördag 10 december 2011

Herrmiddag

Jag var på middag igår med Stor Abbe, Theo och Jocke och deras kompis Adam. De tre förstnämnda bodde jag ihop med när jag var i Barcelona. Ja Abbe och jag känner varandra sedan dagis och träffas så mycket vi kan (läs aldrig, eftersom han numera bor i Shanghai) men Theo och Jocke har jag inte träffat sedan sommaren -06. Det var så himla trevligt och roligt igår. Och det kändes som om vi var 19 igen och pluggade spanska i Barca.


Jocke o Theo



Abbe jag och Adam

Vi var på BAR och käkade. Sjukt trevlig restaurang ( hett tips till er som inte är i Stockholm så ofta, för ni andra har säkert varit där..)










Min fina Abbe!!



Ja, Theo är sjukt lång, så det är inget fel på detta foto.

Nu ska jag ut och göra stan! Men med vem??

Hallå! Känner jag någon...

- superrebban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar