onsdag 2 februari 2011

Kallt!

Det är så kallt i sovrummet idag! Jag glömde att jag vädrade i några timmar...
Tur att jag har min fina lilla trollunge bredvid mig som ligger och snusar och utstrålar värme! Han ville såklart komma upp i sängen när jag la mig.
Det är konstigt det där!! Han sover som en gris hela kvällen men så fort jag lägger mig ner så vaknar han och vill komma upp i sängen!
Nu har det iofs blivit en vana på detta för honom. Och jag har bara mig själv att skylla!
Men jag måste medge att det är otroligt mysigt! Nu är han inne i en väldigt sova-bra-period.
Inte lika mysigt när det stånkas och ojjas och attack-gråtes på nätterna dock!
Snart är Kalle på väg in i sängen, så då blir det ytterligare lite varmare!
Undrar vad han tycker om Abbes sängvanor? Eller det vet jag förresten! Annars hade han definitivt gjort något åt situationen, eller?
Oj nu svamlar jag bort här..skulle egentligen bara säga att här var kallt.!

- superrebban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar