lördag 26 februari 2011

One down...




Gissa??


superrebban

5 kommentarer:

  1. Jag tror att det kan vara du, om det gäller influensa. Man kan säga att du haft otur på den fronten. Annars vet jag inte vem det är (;

    Men jag hoppas att det inte är du!!! Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag gissar pa max!!! Hoppas du har det bra I Stockholm liiisig. Skalv ar man sa ovigtig I sin lillasysters liv Att det inte names pa bloggen langre Att man varit I Sverige och abbes kusin far inte ens va med pa bild. Ja till och med sa oviktig att middagar stalls in!! Hur kunde det bli sa??

    SvaraRadera
  3. Lotten: Vi saknade dig i Sverige, du kom hit sen försvann du så snabbt. Nästa gång får du stanna längre så man kan få träffa lilla skrutten som nog inte är så liten längre. Puss!

    P.S Om du är i Sverige vid Maj, typ den sjunde så är du bjuden på riktig röjfest, nej men då konfirmerar jag mig så som sagt om du liksom ändå är i Sverige så får du jättegärna komma till min konfirmationsfest.

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. JAG GISSAR OCKSÅ PÅ PALLE EFTERSOM JAG TYCKTE HÖRA DEN MANSRÖSTEN I BAKGRUNDEN IMORSE NÄR JAG PRATADE MED KROKEN!

    SvaraRadera