tisdag 29 november 2011

Nu ska här börjas..

Igår anlände ett litet paket med grejer jag har beställt till mitt kommande maratonbakande..

Jag ska lära mig allt, ALLT, om modellering och tårtor och dylikt.


Ett litet startkit.

Till helgen är det dop för Emmas lilla August och då ska dessa blommor få pryda lite cupcakes.



Det är väldigt pilligt, men roligt att ha något att göra på kvällarna.

Och snart fyller Peder och Oscar 2 år och de ska få varsin tårta hade jag tänkt.
Jessika ska sponsra mig med lite material så snart kan jag sätta igång med det.
Är det någon som vill ha något, eller har lite idéer och tips så hör av er!!
Jag är superladdad!!

- superrebban

1 kommentar:

  1. Jag vill ha allt!!!!!! du är så huslig bejbi, jag får hemlängtan. puss

    ps. jag har fortfarande inte listat ut varför jag ibland blir C och ibland Christina när jag kommenterar? puss igen

    SvaraRadera