måndag 14 november 2011

Ur bildarkivet!




Fina lilla Abbe i magen vecka 32. Här ser ni ansiktet i 3D. Han är sig så lik, lite sjukt!



Jag, Cissi och Filippa vann varsin vagn hos BRIO, och gick påskparad. Sixten i vagnen, och Ella å Abbe i magarna.



Jag, Karro och Anna. Eller tripp-trapp-trull. Vi var kanske 10 år gamla och spelade SM i tennis i Uddevalla. Här är vi på vårt sommarställe på Bohus-Malmön.



Jag och Kalle firar vår första påsk tillsammans, fast vi varit ihop i över 1år. Här är vi på Österlen hos Kalles mamma



Oscar-Poscar på grillen. Förra året. Jag åkte buss med honom från Malmö och skulle lämna av honom i ljunghusen där martina skulle stå och ta emot honom. Men ingen martina syntes så vi åkte vidare ner till grillen där han fick hänga lite med mig och pappa!



Jag och Kalle, en helt vanlig fredagskväll hemma hos Olga, där vi alltid hängde. I alla fall jag!

Har ni någon rolig bild från förr-eller nu, kan ni väl sms mig den eller maila mig till rebbanekdahl@hotmail. com okej!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar