lördag 31 juli 2010

BRÖLLOPET

Nu kör vi en lååång bildserie från själva bröllopet, hoppas att ni inte blir uttråkade utan tycker det är trevligt...
Det var alltså Kalles jobbpartner Chloe som han har jeansmärket MiH med som gifte sig utanför London med hennes man Johan. Det var verkligen ett väldigt trevligt bröllop och jag har svårt att se att man någonsin ska kunna klå detta...
Här lämnas Chloe över av sin pappa till Johan

Vi anländer till huset där festen hölls

Fint de "pyntat" va??

Kalle och Jag

Johan och Pyret, svenskar de med..väldigt skönt faktiskt, så att min engelska mun kunde vila lite!!

Jag under middagen

Brudgummen håller ett fantastiskt tal till sin kära...inte ett öga torrt!

Kalle och Pyret

Kalle och Johan på väg till baren..

Huset på natten. Ser ni mig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar