torsdag 22 juli 2010

SNART BRÖLLOP!

Jag måste erkänna att jag har svårt att hinna med...Men det har säkert ni också så jag tar det hela med ro. Men som sagt så försöker jag uppdatera i tur och ordning!
I tisdags åkte jag och Abbe ner till Falsterbo på förmiddagen och hälsade på Olga och Hedvig. Så himla söt. 7 veckor gammal, fast egentligen skulle hon kommit ni den 19 juli.. Vi gick till Kust för lunch med Soffan och sen hängde vi i trädgården hela dagen och försökte svalka oss.
Soffan och Abbe busar. Albert fick låna Soffans pappas keps. Lite sjukt att den passade perfekt..



När det blev kväll åkte vi hem till Martina och Kristoffer, och slank in på deras middag med Sanna, Tuben, Jakob och Ellen. Och sov över där också..

Tuben, Sanna och Peder

Kristoffer

Ellen och Kristoffer

Sanna och Jakob

Nu ska jag fortsätta att packa. Vi åker nämligen till London imorgon för att gå på bröllop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar