fredag 23 juli 2010

God morgon

Klockan är tjugo i åtta och vi har precis vaknat! Inte lillkillen då han sover fortfarande... Haha är det inte ironiskt? Det sista Kalle sa till mig igår, var att ställa klockan! Varför det när vi har en livslevande, så jag! Nu ligger jag här i sängen en aningen stressad för att vi ska åka snart. Men samtidigt njuter jag av min fina gosig Abbe som jag inte får se förrän på måndag! Nä tror jag låter honom sova vidare och ligger och myser med honom! Duscha kan jag göra i London, för de har väl dusch där eller??


Hälsningar från sängen!




- Posted using BlogPress from my iPhone superrebban

2 kommentarer:

  1. Ha så skoj!! Ser fram emot att se bilder! Vi hörs när du kommer hem. Ses i veckan?! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. visst finns det dusch i London, dock med heltäckningsmatta under .. men det klarar du superrebban!! ha det så kul o hör av dig när du e himma i Malmööö igen. Kram

    SvaraRadera