onsdag 18 augusti 2010

ALLTSÅ INTE FÖR ATT VERKA SÅN....

MEN igår så provade jag denna klänning från H&M och kände mig ändå hyfsat snygg i den, varpå syrran satt i omklädningsrummet och granskade. Jag blev lite lite osäker och med hennes utlåtande som:
-Nja du ser ju väldigt präktig ut i den, and so on and so on...Så gick jag snällt och hängde tillbaks den. Men nu när jag såg den på Frida Fahrman blogg, så blir jag sugen igen, och när jag dessutom tycker att jag var 1000 ggr snyggare i den, så är det nog jag som springer till butiken och handlar den idag!! Sagt och snart gjort!
Bilderna rakt av snodda från Fahrmans blogg som ni hittar här

Och Frida: Om du läser detta! Ta inte illa vid dig va? Sååå snygg var inte jag heller...

6 kommentarer:

  1. Hahaha jag tycker den är läcker :)

    SvaraRadera
  2. off you go fisen!!!

    SvaraRadera
  3. naja tyget är ju fint och den var ju hyfsat billig så du kan ju köpa den, sy dig ett underklädes sett och en fin vippig kjol av den!!!
    Men den där modellen och på den grisen, noooo!

    SvaraRadera
  4. Haha, Beckis lyssna inte på Martina (:
    den är supercool och jag tycker superrebban ska ha den!. Den var ju billig så det är liksom bara att slå till!

    SvaraRadera