tisdag 24 augusti 2010

TILL MITT BRÖLLOP


Detta armband som Elin Kling hade på sig på Guldknappen är verkligen snyggt. Speciellt om man, som Elin, har ett på var handled. Men jag kan tycka att det blir lite extremt om jag skulle, en av de få gånger jag är ute, springa på Koi med dessa på mig. Det passar inte direkt...Men så kom jag på det! De hänger naturligtvis ihop med min outfit på bröllopet! Jag har redan visat min klänning, och hade inte dessa varit ubersnygga till?? Där passar de verkligen! Inget annat krafs, bara dessa! Ja och alla diamanter förstås...

Kommer från weekday och kostar 180 spänn styck, bara det..

3 kommentarer:

  1. för 180 spänn stycket är du värd en på varje vad också! you go girl!!!!

    SvaraRadera
  2. Instämmer... kanske kan pryda dessa med lite bling bling så blir det ännu bättre?!! Men frågan är NÄR ska ni gifta er?? Är så sugen att gå på bröllop ;-)

    SvaraRadera
  3. Oj ja det var som hittat och passar ju perfekt till din klänning. Undrar också - när stundar bröllop??

    SvaraRadera