onsdag 25 augusti 2010

HÅLL I HATTEN...

Eller i plånboken!! Nu släpper H&M en ny kollektion, som kommer att pågå hela hösten. PARTY-kollektionen. Den senaste i raden var FESTIVAL-kollektionen, och den var jag mycket nöjd med! Det allra bästa är priserna. Och för er som ska gifta er så kan ni sikta in er på en riktigt fin klänning-till ett mycket bra pris. Håll öron och ögon öppna, för jag tror inte att de kommer basunera ut när varorna släpps i butik. Har redan sett lite smycken i butikerna som ingår i kollektionen!!! Här bjuder jag på några fina styles. Men det är klart. ALLT är fint på Mona...


Min favorit, helt klart!! Måste ha den här jackan!!!




Nja, denna känns lite last season.. Lite Whyred förra hösten. Fast vad vet jag...

3 kommentarer:

  1. fan alltså det är svårt för oss från landet när de håller på och små släpper plagg hela tiden och inte på bestämda datum!! Annars very party.....

    SvaraRadera
  2. vad är det för klänning???

    Systra din ska ju gifta sig!!

    SvaraRadera
  3. Sjukt fin jacka! Kommer passa dig som en keps!

    SvaraRadera