tisdag 24 augusti 2010

KAN INTE LÅTA BLI...

Men tycker verkligen att den här killen är hur het som helst. Vet inte om Kalle blir så glad nu, men jaja! Han har suktat efter hans tjej hur länge som helst!! Veronica Maggio. Eller är de fortfarande tillsammans? För er som inte hänger med så är detta Oskar Linnros. Sveriges just nu absolut bästa sing/songwriters. Och det blir bara bättre! På torsdag spelar han på Malmöfestivalen kl 19. Om det är någon som vill gå med mig så hojta till. I´ll be there...

6 kommentarer:

  1. Är det helt slut med Joel? Jag är inte riktigt färdig med honom känner jag, även om jag var lite mer förtjust innan jag såg Snabba Cash. Sexigare personlighet än den han har där går ju att hitta.

    SvaraRadera
  2. ja han hade behöft ett pass på grillen för att släppa garden och inse att alla är vi ju bara människor!

    Annars het het het

    SvaraRadera
  3. Nä helt slut är det väl inte, men nu hänger han mycket i L.A och så...Lite små dryg...Men vad tycker ni om Oskar då.? Och favvolåten Från och med du..??

    SvaraRadera
  4. Jag kan väl bjussa på det! Fast jag tyckte inte han var så värst het när han "rappidi-rappade".. Jag såg honom (SNOOK) innan de blev så kända på en Beckams Fest i Sthlm när det begavs sig.. Åh guud vad gammal jag kände mig nu!! Geeez..

    SvaraRadera
  5. Nja, jag är inte tokig i den. Tycker nog att han är snajsigare än vad den låten är bra. Däremot har den där danska låten "jag kallar på dig" växt sig på mig litegrand...

    Och Kalle, du är gammal. Jag med. Det är nice!

    SvaraRadera
  6. Du darling passa en plats åt mig va? Han är ju inte så stor så gärna nära scen så man får se litta.

    Det där med skolspelningar verkar vara deras grej, de spelade även på Handels. Det ledde till hångel för andra Snook-snubben med en gullig tjej som han fortfarande är tillsammans med. Ställde Beckmansstudenterna också upp på hångel Kalle? Eller är de lite mer pretto kanske?

    SvaraRadera