onsdag 29 september 2010

KÖTT KÖTT KÖTT

Middag idag stod Kalle för. Ett stycke KÖTT blev det. Med kokt broccoli och stuvad spenat. Köttet är väl marinerat och några droppar tryffelolja på broccolin. Precis så, varken mer eller mindre.

Nu kanske ni undrar varför denna hets runt maten?? Jo familjen Ekdahl (systrarna) med respektive (minus Carl-Johan) kör en liten Biggest Loser fram till den 2december (2 dagar innan Alexandra o Carl-Johans bröllop) Jag ska bli av med 6-7 kilo och Kalle 5 kilo. Känn på den och heja på oss. Det är en middag på spel!

3 kommentarer:

  1. jag är också på! formtoppen here i come! vill du kanske henka?

    SvaraRadera
  2. Jag ska vara på tjugonde. Men Martina skulle börja på formoppen!

    SvaraRadera
  3. Det var inte den minsta entrecote jag sett,ska ni ha resten av oxen i kväll? Förresten,vilken diet är detta,kan du skicka recept? Nä jag ångrade mig ,bättre jag tittar upp o äter middag med er varje kväll efter jobbet!Puss Mamma

    SvaraRadera