onsdag 1 september 2010

NÄ, NU VET JAG INTE LÄNGRE..

Efter att ha sett Ida Sjöstedts vår kollektion så tror jag nog att jag vill gifta mig i en sån här skapelse.. Så Kalle det är bara att öppna upp plånboken.! Jag vet att det är mycket snack om mitt bröllop, och folk undrar givetvis när det hela ska ske. Jag vet faktiskt inte, vi har inte kommit så långt. Men är det ändå inte kläderna som är viktigast?? Så när det väl sitter, då bestämmer vi när! Okej?Ska jag vara en riktig älv-brud?



Eller mer 70-tals?



kort-kort?




Lite färg?


Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. om den med lite färg sitter kommer tillochmed jag nog att gifta mig snart. Finns det någon helg över i vår????

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja, sjukt snygga grejer. Tänk att gifta sig i byxdress, känns väldigt 2011!

    SvaraRadera