onsdag 29 september 2010

TOSCANA DEL1 FLORENS

Vi kom till Italien sent på lördagskvällen. Så på söndagen gjorde vi en liten utflykt till Florens. Supermysigt var det så vi stannade hela kvällen också. Florens låg ca 40 min från där vi bodde. Vi bodde i en djup dal, nära byn Vinci, ni vet där Leo kommer från..

Precis kommit fram till Florens



Vi skulle upp upp upp och titta på utsikten. Här här vi hela ligan. Min mamma, Kristoffer, Jag o Abbe, Torsten o Peder, och Ing-Marie.


Vinpause. Peder och Martina


Framme!



Lyckobrunn


Så sjuukt mycket papparazzis i Florens, det var faktiskt lite jobbigt...


På kvällen hittade vi till världens bästa restaurang, som jag och Kalle varit på innan. Il Latini. Sjukt gott och väldigt rustikt å trevligt. Måste besökas!


Mamma, Torsten och Ing-Marie


Barnen sov faktiskt under hela middagen men lagom till kaffet vaknade de..


Jag och Abbe utanför Il Latini

1 kommentar: