tisdag 23 november 2010

Bråda dagar!

Imorse kom vi inte iväg till dagis förrän kl 10!! Det är den tiden jag ska infinna mig på jobbet egentligen! Lillskrutten ville vara vaken mellan 5 och halv 7 för att sedan total däcka till kl 9. Kändes inte schysst vid 8 att väcka honom så jag skolkade lite från jobbet! Vi hade så bråttom att Abbe fick dricka sin smoothie på badrumsgolvet medans jag gjorde iordning mig!


Nu är jag på väg till stan igen för att hämta honom. De ringde innan från dagis för att berätta att han har ett jättestort sår i rumpan och är lite ledsen! Har med mig en bok i present till honom, så hoppas jag att det får läka till imorgon! Det är verkligen inte lätt att vara liten!


- Posted using BlogPress from my iPhone superrebban

1 kommentar:

  1. WHAT?! Vad är detta?? Hade väntat mig lite update från dagens fynd hos H&M. Trodde du stod först i kön idag :)

    Krya på lilla rompen.

    SvaraRadera