onsdag 3 november 2010

DYRT DYRT DYRT

Nu har jag kikat ordentligt på Lanvin kollektionen, och plockat ut de jag tycker bäst om. Men jag vill också uppmärksamma er om att det är inte ett enda plagg som kommer ligga under 1000-lappen! Runt 1500 kommer de enklaste klänningarna ligga på och runt 2000 de fina. Lite dyrt tycker jag. Jag har väldigt svårt för att lägga så mycket pengar på en klänning som dessutom ALLA vet kommer från H&M. Så nä nu överväger jag att inte köa. Dessutom jobbar jag den dagen. Hade tagit mig ledigt, men det visade sig att det var den 23 släppet är och jag tog ledigt den 25..Men nu är jag inte ledsen över det. Ni som går dit kanske kan haffa strumbyxorna till mig. Det är nog de ända jag har råd med!


Klickade hem en klänning från Marlene Birger igår som jag ska ha på bröllopet. Hoppas hoppas att den passar, annars vet jag inte vad jag gör!



2 kommentarer:

  1. Kollade precis också, usch alltså!!
    Jag och mamma hade ju spanat in varsin klänning men nu gick ju det i kras.

    Hur fan ska de lyckas med det här?? Ingen kommer vela köpa en klänning för cirkus 1000-2000 kr som du säger när man vet att någon annan struttar runt i en likadan! Sen hur ofta bär man klänningar???
    Nä då tycker jag nog att Sonia Rykiel var bättre...

    P.S om vi ska till stan i dag så är jag inte riiiktigt färdig, mpste duscha och så.. Vi kanske kan ta det liksom på eftermiddagen efter tolv iallafall? Om nu Abbe är frisk!!

    // Axelina (:

    SvaraRadera
  2. Kan du inte visa klänningen från Malene Birger??

    SvaraRadera