måndag 29 november 2010

Stressig morgon!




Sitter nu på bussen med "fel" bebis, efter att stressat ihjäl mig! Vi vaknade inte förrän kl 8. Och jag hade lovat Sandra att vi skulle gå senast halv nio. Hon ska till frisören och jag ska transportera Oscar till martina i Ljunghusen och mig själv till jobbet. Abbe, honom lämnade jag på dagis någonstans mittemellan.
Det snöar något så otroligt mycket här. Mysigt, och det bästa av allt är att det nog kommer ligga kvar till på lördag! Vinterbröllop kan man lugnt säga!


Posted using BlogPress from my iPhone superrebban

1 kommentar:

  1. JAAAA!! Klart det ligger kvar på lördag. Ser fram emot ett riktigt långt och detaljerat inlägg efter lördag om ALLT! Vill se den vackra klänningen (vet precis vilken det är - LJUVLIG!) och höra allt om bröllopet och festen. Tjoho vad skoj!! KRAM

    SvaraRadera