söndag 21 november 2010

På väg hem!!

Sitter nu på planet ( nä det har inte startat än, hjulet måste tydligen bytas) efter en fantastisk helg i Stockholm. Igår var det bröllop i mysiga Rosendahl trädgård. Allt var fantastisk, människorna, miljön, maten och talen!! Tyvärr har jag inga bilder nu. I fredags var det först AW med alla möjliga skåningar som flyttat till Stockholm, och sedan middag på
sturehof med mina söta vänner!!
Nu sitter jag alltså här. Mittemellan Kalle och Martina! De brer ut sig som bara den..får knappt luft och känner mig åksjuk i ett stilla flygplan..eller det kanske stavas b-a-k-i-s?



Martina




Kalle


Posted using BlogPress from my iPhone superrebban

1 kommentar:

  1. Härligt härligt!! Vem gifte sig? Bild på outfiten tack. Och sen undrar jag när tusan du ska hälsa på!?!?!?! Är ni aaaldrig i Ljungan eller?! Verkar ju inte så :( KRAM

    SvaraRadera